love sms



16.a sweet little rabbit
(_/)
(=.=)
(")(")
a sweet little rabbit, just like you, because I love you!! kisses...



17.If a raindrop would mean ..
If a raindrop would mean ... I love you and you would ask me how much I love you, i bet you that it would rain all day !





18.Ull always be mine 4 now &
Ull always be mine 4 now & 4ever.Ull always be mine 4 u r my treasure.Ull always be mine please tell me its true.Please be mine 4ever ill always love u!By Ikram Marwat







19.Ive got ur bak & uve got mine
Ive got ur bak & uve got mine.ill help u out netime.2 see u hurt 2 see u cry.makes me weep & wanna die.ill b right here til d end.cos ur my love & my bestfriend



20.Uve won my love now I l
Uve won my love now I love u.This heart of mine I give 2 u.So keep it safe as i have done.For u have 2 and i have none!

Hire Me

Share About Us